Jul&Nyår sammanfattning

Jag tänkte skriva lite om vad jag haft för mig på Jul och Nyår! Som ni kanske läst så var jag i Schweiz över julen och firade även min födelsedag där. Jag fick mycket fina presenter och blev jättenöjd med allt jag fick! På min födelsedag så åkte vi även in till Zürich och shoppade lite vilket var lite annorlunda men kul på födelsedagen, jag köpte inte speciellt mycket men några saker från H&M (dom hade H&M Trend, woho) och Zara. På julafton så öppnade vi självklart paket, kollade på Kalle anka(nedladdat haha) och åt julmat som vi köpt med från Sverige, eftersom dom inte har så mycket "svensk mat" förutom på Ikea då. Vi fick även en slags morgondrink haha, champagne blandat med juice, vilket faktiskt var gott! På juldagen åkte vi sedan hem och jag förfestade lite på planet med några glas vin vilket slutade med att jag somnade haha. När vi kom hem hann jag bara byta om innan mina kompisar kom!(hade förfest) Vi hade en väldigt rolig men galen kväll hehe. På annandagen mådde jag skit. Sen kom mellandagsrean så jag och Karola drog till Stockholm för att shoppa lite! Hittade massor och armarna och ryggen dog. Tillsist så kom nyårsafton som till en början spenderades i hökåsen hemma hos min fina vän Emelie, hon hade som vanligt gjort världens godaste middag med förrätt, varmrätt och efterrätt! Till tolvslaget var jag aspackad och vi alla drog ner till torget för att fira in det nya året tillsammans! Därefter är det lite luddigt men vi hamnade tillsist hemma hos mig och hade högsta volymen på hela natten! XOXO (mitt någonsin längsta inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0