QUESTIONS

fina va?

KLÄDER
Skor: Dr martens
Sneakers: vinröda converse
Jeans: svarta 
Tröja: Min nya vinröda från COS
Underkläder: Björn Borg 

ACCESSOARER

Väska: Sandqvist
Plånbok: metalletui (stavning?)
Solglasögon: Rayban
Klocka: Casio guld

TEKNIK
Tv: Sony 37" tjock tv
Stereo: Ingen
Mobiltelefon: iPhone
Dator: Mac Book Pro
Kamera: Sony

BADRUM

Tandkräm: Colgate
Tvål: ?
Hårprodukt: ?
Parfym: Armani / Diesel
Hudkräm: Finnbortagningsmedel haha
Schampo: ?
Balsam: ?
Medicin: ingen
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka
Öl: Blää
Vin: Tre apor
Bröd: Lingonbrödet
Choklad: Marabou mjölkchoklad!
Glass: Ben & Jerrys

DET HAR JAG HEMMA
Säng: 120 cm
Lakan: Såna där man sätter fast runt madrassen från IKEA (vita)
Kaffemaskin: ?
Kylskåp: ?
Porslin: ?

FÄRDMEDEL
Bil: Har ingen och inget körkort för den delen heller, hehe
Flygbolag: Ving!
Taxibolag: ?
Cykel: Min fula svarta spraymålade UPDATE: MIN CYKEL HAR BLIVIT SNODD :(((

ÖVRIGT
Frisörsalong: hatar att gå till frisören
Bank: Swedbank
Bensinstation: Statoil, det är närmast :P :P
Gym: inget, jag är lat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0