weekday

Fina saker från Weekday! 
Har inte bloggat på hundra år känns det som, haha. Men jag kan kortfattat summera min sommar med att jag har tagit studenten, en dag jag alltid kommer att minnas! Fick många fina presenter, bland annat en MacBook Pro (som jag sitter med i skrivandets stund). Veckan efter drog jag och två vänner till Alanya och spenderade en GALEN vecka där med mycket skratt, sprit och tatueringar! Festen slutade inte där, jag och fyra vänner drog veckan efter Turkiet till Peace & Love, vi såg Maggio, Hellström, M.I.A., Linnros, Maskinen & många fler grymt bra band! Jag drack vin i omåttliga mängder, piercade mig och hade en GRYMT kul festival! Sen har jag jobbat en månad på ett daghem för dementa och tjänat lite pengar! (som jag väntar desperately på att få in på mitt konto) Jag har även köpt en iphone under sommaren och kan ju säga som så att jag aldrig vill vara utan den nu, haha!
NU ska jag kolla på tv eller slå på en film, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

JAA! Första inlägget på hur lång tid som helst! ;)

2011-08-16 @ 14:51:29
URL: http://iaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0