shopping

nu ska jag visa allt jag köpte i stockholm!
flätat svart skärp från Urban Outfitters för 235 kronor.



vinröda chinos från Whyred för 300 kronor.



grön halsduk från Zara för 199 kronor.



mellanblåa jeans från Weekday/ Cheap Monday för 200 kronor.



grå bas tröja oversize från H&M trend för 199 kronor.



marinblå oversize t-shirt från H&M trend för 149 kronor.





mörkgrå t-shirt med läderdetalj från H&M trend för 149 kronor.



brun sotarmössa från Zara för 79 kronor.

Jag är nöjd med mina inköp men jag skulle kunnat handlat mer om plånboken tillät det, en svart skinnskjorta från H&M trend för 799 kronor och även en cardigan med luva därifrån för 299 kronor, en beige-brun skjorta från Zara för 299 kronor, en beige-brun rutigig skjorta från Beyond Retro för 259 kronor samt en laptopbag från Granit för 229 kronor. Men som sagt får jag vara nöjd med mina inköp!
-
Idag sprang jag även förbi Myrorna och köpte en jacka, en brun vinter-skinnjacka med ullkrage som jag kommer visa imorgon.
-
NU ska jag kolla på Ung & bortskämd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0